Ga naar de hoofdinhoud

In principe als het mogelijk is zou iedere straat 2 laadpunten moeten hebben.

Van "Denk mee over openbare laadpalen en ons plan voor elektrisch laden"

Ga naar het project

Wellicht een idee, omdat het stroomnet vol zit voor zoveel laadpalen, bewoners met electrische auto's voorstellen zelf een laadpaal aan te schaffen met een bijdrage van het rijk.

Reacties

Delen

Huidige status

voorgesteld