Ga naar de hoofdinhoud

Kabelgoot voor gebruik zonnepanelen

Van "Denk mee over openbare laadpalen en ons plan voor elektrisch laden"

Ga naar het project

Op 10 november 2025 heeft de gemeenteraad de motie “Kabels over de stoep” aangenomen. Hierop is een lijst met nadere regels opgesteld, waaraan ik denk te kunnen voldoen. Aan de zijkant van mijn woning grenst een stoep, met direct daaraan twee parkeerplekken die zelden bezet zijn. Een kabelgoot moet een kabel netjes en veilig kunnen wegwerken, en mij de gelegenheid bieden gebruik te maken van de investering in mijn zonnepanelen. Bovendien voorkomt het dat ik gebruik moet maken van (extra) laadpaalplekken in de wijk (die vervolgens niet meer gebruikt kunnen worden door bewoners zonder elektrische auto). Ik laad gemiddeld maar 1 keer per week, dus de plek zal niet worden ‘geclaimd’. Kunt u contact met mij opnemen om dit verder te verkennen / initiëren?

Met vriendelijke groet,

Fenneke Boot

Ps. Ik zag nog geen andere soortgelijke inzending. Indien andere bewoners dit traject ook willen starten stel ik voor onder dit bericht te reageren zodat de aanvragen direct geclusterd zijn.

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Duurzame ontwikkeling
Mobiliteit