Schone trottoirs, bermen en mooie voortuinen.
Van "Nieuw groenplan"
Ga naar het project
Wandelend door de wijk zie ik dat de trottoirs geen onderhoud krijgen. Onkruid, gras groeit overal welig. Tussen de struiken en bermen ligt heel veel zwerfvuil. Plastic, blikjes, papier. Te veel om op te noemen. Als bewoners van Borrendamme 1, hoofdgebouw 4e etage kijken wij op een vieze stinkende vuile watergang/sloot waar nooit onderhoud aan wordt gepleegd. Mogelijk dat die onder verantwoording van het waterschap valt. Uitbaggeren zou mogelijk een oplossing/uitkomst kunnen zijn. De gemeente zou, indien dit onder verantwoording van het waterschap valt, contact met hen op kunnen nemen. Vorige groenbedrijven hebben er een potje van gemaakt. Zeeuwland zei ook dat hun huurders er op aangesproken zouden worden met verwaarloosde en slecht onderhouden voortuinen. Nog weinig van te merken. De brandgangen tussen de woningen zijn overal overwoekerd met onkruid. Dit is een taak voor de gemeente. Met vriendelijke groet Wim Holm, Borrendamme 58, Zierikzee. Mailadres w.c.holm@kpnplanet.nl. tel. 06-48467257.
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Locatie
Wijk Poortambacht.
