Sirjansland
Van "Denk mee over openbare laadpalen en ons plan voor elektrisch laden"
Ga naar het project
Sirjansland zou wel een laadpaal kunnen gebruiken. Nu zijn er op de camping wel wat laadpalen maar daar laden is ook niet altijd mogelijk ivm toeristen. In de Grevelingenstraat is het afgewezen omdat er niet echt ruimte is. Maar daar wordt alles verandert volgend jaar kan daar niet naar gekeken worden of er dan wel een mogelijkheid is voor een laadpaal. Dan een volgende locatie zou het Kerkepad kunnen worden. En anders bij het dorpsbos aan de lageweg. De volledige lageweg wordt ook verandert nu is het plan nog niet echt helemaal bekend dus misschien is daar nog een optie.
Reacties(2)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Willem Marsman
Geplaatst door:Willem Marsman
2 weken geleden
Mogelijke locaties bijvoorbeeld de Sportweg of begin Lageweg. Eerder stond een paal einde van de Grevelingenstraat op de planning, niet ideaal maar beter dan geen enkele paal.
Profiel van Willy de Leeuw
Geplaatst door:Willy de Leeuw
4 weken geleden
Helemaal mee eens. Bezoekers moeten nu naar de camping, waar lang niet altijd plek is, om hun auto op te laden.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
Wonen
Werk, economie en toerisme
Openbare diensten
