Ga naar de hoofdinhoud

Sirjansland

Van "Denk mee over openbare laadpalen en ons plan voor elektrisch laden"

Ga naar het project

Sirjansland zou wel een laadpaal kunnen gebruiken. Nu zijn er op de camping wel wat laadpalen maar daar laden is ook niet altijd mogelijk ivm toeristen. In de Grevelingenstraat is het afgewezen omdat er niet echt ruimte is. Maar daar wordt alles verandert volgend jaar kan daar niet naar gekeken worden of er dan wel een mogelijkheid is voor een laadpaal. Dan een volgende locatie zou het Kerkepad kunnen worden. En anders bij het dorpsbos aan de lageweg. De volledige lageweg wordt ook verandert nu is het plan nog niet echt helemaal bekend dus misschien is daar nog een optie.

Reacties(2)

Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Willem Marsman
Geplaatst door:Willem Marsman
2 weken geleden
Mogelijke locaties bijvoorbeeld de Sportweg of begin Lageweg. Eerder stond een paal einde van de Grevelingenstraat op de planning, niet ideaal maar beter dan geen enkele paal.
    Profiel van Willy de Leeuw
    Geplaatst door:Willy de Leeuw
    4 weken geleden
    Helemaal mee eens. Bezoekers moeten nu naar de camping, waar lang niet altijd plek is, om hun auto op te laden.
    • 1 like

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld

    Tags

    Mobiliteit
    Wonen
    Werk, economie en toerisme
    Openbare diensten