Allereerst bedankt voor uw reactie. Wij hebben alle ontvangen reacties bekeken en voorzien van een antwoord. De reacties, de beantwoording en de aanpassing van de Transitievisie Warmte naar aanleiding van de reacties zijn gebundeld in het Overzicht reacties en beantwoording Transitievisie Warmte. Dit overzicht kunt u vinden onder fase 6 van Conceptvisie naar Definitieve Visie.
Waarom elektrisch koken in fase 1?
Van "Transitievisie Warmte Schouwen-Duiveland (TVW)"
Ga naar het project
Ik woon in de meest voorkomende kleur, waar de gasleiding gewoon blijft liggen en waar op koude winterdagen gewoon op gas gestookt blijft worden. Dat zal nog heel lang aardgas zijn en in de verre toekomst misschien biogas of waterstofgas. Waarom zou ik dan in fase 1 al elektrisch moeten gaan koken? Ik begrijp de logica niet. Zelfde voor isoleren, mag ik daar mijn eigen timing voor kiezen? De makkelijke, rendabele isolaties zijn in mijn huis al gedaan, en al mijn lampen zijn al led.
Officiële updates
Laatste update: 24 november 2021
Geplaatst op 24 november 2021
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
