Ga naar de hoofdinhoud

Waarom elektrisch koken in fase 1?

Van "Transitievisie Warmte Schouwen-Duiveland (TVW)"

Ga naar het project

Ik woon in de meest voorkomende kleur, waar de gasleiding gewoon blijft liggen en waar op koude winterdagen gewoon op gas gestookt blijft worden. Dat zal nog heel lang aardgas zijn en in de verre toekomst misschien biogas of waterstofgas. Waarom zou ik dan in fase 1 al elektrisch moeten gaan koken? Ik begrijp de logica niet. Zelfde voor isoleren, mag ik daar mijn eigen timing voor kiezen? De makkelijke, rendabele isolaties zijn in mijn huis al gedaan, en al mijn lampen zijn al led.

Officiële updates

Laatste update: 24 november 2021

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld